Regulamin sklepu
Regulamin obowiązujący od 25.12.2014 r.
Zawarcie umowy pomiędzy Kupującym a Sprzedającym może nastąpić na dwa sposoby.
Kupujący ma prawo przed złożeniem zamówienia do negocjacji wszelkich zapisów umowy ze Sprzedającym, w tym również zmieniających zapisy poniższego regulaminu. Negocjacje, te powinny być prowadzone w formie pisemnej i kierowane na adres sprzedającego. W przypadku zrezygnowania przez Kupującego z możliwości zawarcia umowy na drodze indywidualnych negocjacji zastosowanie ma poniższy regulamin i stosowne przepisy prawa.
§1. REGULAMIN
- Postanowiena ogólne
Właścicielem sklepu internetowego działającego pod adresem interentowym www.vintagehome.com.pl (zwany dalej sklepem) jest:
1) Madajka Art z siedzibą w Ostrowie Wielkopolskim
ul Bartosza 50 a
63-420 Ostrów Wlkp.
NIP 622-229-23-51
oraz
2) Vintage Home Barbara Góra
Bajana 22/8
51-129 Wrocław
NIP 894-121-55-82 - Sklep www.vintagehome.com.pl prowadzi sprzedaż towarów znajdujących się w ofercie sklepu za pośrednictwem sieci Internet.
- Nabywcą towarów oferowanych w Sklepie może być każda osoba fizyczna, prawna lub inna jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.
- Klient zamawiając towary poprzez stronę internetową www.vintagehome.com.pl przystęuje do zawarcia umowy sprzedaży (wg KC) ze sklepem Vintage Home
§2. OFERTA
- Przedmiotem transakcji są produkty wymienione w ofercie Sklepu w chwili składania zamówienia lub prodkukty na indywidualne zamówienie.
- Każda cena podana przy towarze w chwili złożenia zamówienia jest wiążąca w ramach zawartej umowy.
- Ceny towarów oferowanych w Sklepie zamieszoczone są przy danym towarze.
- Ceny produtków znajdujących się w ofercie Sklepu są podane w złotówkach i zawierają podatek vat.
- Sklep zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w cenie towarów znajdujących się w ofercie wprowadzanianowych towarów do oferty sklepu, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych nastronach Sklepu bądź wprowadzania w nich zmian.
- Zmiany ceny nie dotyczą zamówień złożonych przed wprowadzeniem zmian.
§3. REJESTACJA
- Każdy Klient jest uprawniony do składania zamówienia za pośrednicwem strony internetowej www.vintagehome.com.pl godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
- Składanie zamówień możliwe jest zarówno jednorazowo (bez rejestracji - poprzez e-mail ), jak również dla zarejestrowanych i zalogowanych użytkowników.
- Rejestracja Kupującego polega na podaniu w formularzu rejestracyjnym, dostępnym na stronie internetowej Sklepu, danych nezbędnych do realizacji zamówienia.
- Rejestracja Kupującego polega na podaniu w formularzu rejestracyjnym, dostępnym na stronie internetowej Sklepu, danych nezbędnych do realizacji zamówienia.
- Po poprawnie przeprowadzonej rejestracji Klient otrzyma na podany wcześniej adres e-mail wiadomość z informacją potwierdzającą poprawne zarejestrowanie.
- Dostęp do konta jest możliwy po wprowadzeniu przypisanego wcześniej adresu e-mailowego oraz hasła.
§4. ZAMÓWIENIA
- Warunkiem realizacji dokonanych zakupów jest prawidłowe złożenie zamówienia lub kontakt mailowy : info@vintagehome.com.pl
- Zamówienie może zostać złożone przez stronę internetową www.vintagehome.com.pl na towar dostępny od ręki i będący w sklepie lub poprzez wiadomość e-mail na towar produkowany na zamówienie klienta -ta forma zakupów obowiązuje od poniedziałku do piątku, od godz. 9.00 do 17.00
- W trakcie składania zamówienia poprzez sklep internetowy Klient :
- wybiera towar i ilość
- podaje adres dostawy towaru
- wybiera formę dostawy
- wybiera formę płatności
- podaje dane do faktury
Po złożeniu zamówienia Klient otrzyma e-mail z potwierdzeniem złożenia zamówienia. - Zamówienie zostanie dostarczone na adres wskazany przez Klienta w zamówieniu. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie towaru lub opóźnienie w dostarczeniu zamówionego towaru lub realizacji zamówienia wynikającego z błędnie podanego przez Klienta lub niedokładnego adresu dostawy. Brak potwierdzenia przyjęcia zamówienia oznacza, iż zamówienie to mogło nie zostać przyjęte do realizacji.
§5. REALIZACJA ZAMÓWIEŃ
- Zamówienie zostanie przyjęte do realizacji po opłaceniu. Kupujący jest zobowiązany uregulować należność za zakupiony towar nie później niż w terminie 7 dni od daty złożenia zgłoszenia zakupu na stronie www.vintagehome.com.pl
- Jedyna akceptowana forma płatności w przypadku towarów dostępnych od ręki to przedpłata na konto wskazane przez sklep www.vintagehome.com.pl
- Na czas realizacji zamówienia składa się czas przygotowania towaru do wysyłki oraz czas dostawy. Czas realizacji zamieszczony jest przy danym towarze. W przypadku zamównienia składającego się z kilku towarów, a mających zostać dostarczonymi w jednej przesyłce, termin realizacji będzie uzależniony od terminu skompletowania przez www.vintagehome.com.pl ostatniego elementu danego zamówienia, chyba że stony postanowią inaczej.
- Status zamówienia można sprawdzić poprzez zalogowanie się do swojego konta lub wpisanie numeru zamówienia w rubrykę "Śledź moje zamówienie" (zakładka moje konto)
- Większość produktów oferowanych w sklepie www.vintagehome.com.pl wykonywanych jest na zamówienie.
W przypadku mebli na zamówienie które nie są dostęne od ręki w sklepie internetowym www.vintagehome.com.pl sklep www.vintagehome.com.pl spisuje z klientem umowę w której zawarta jest ilość i rodzaj zamawianych produktów oraz termin, forma dostawy i kwota całości zamówienia. W przypadku mebli na zamówienie obowiązuje wpłata zadatku na poczet wyprodukowania mebli -kwota ta ustalana jest indywidualnie i zależy od wartości zamówienia. Umowa dostarczna jest do klienta drogą mailową . - Zamówienia doręczane są :
- na terenie Polski
przewoźnicy :
1) Kurier DPD Koszt przesyłki kurierskiej w zależności od wagi i ilości zamawianych rzeczy - do konsulatacji przed dokonaniem zapłaty
2) Prywatny przewoźnik - towar dostarczamy w terminie zawartym w umowie
3) Na życzenie klienta odbiór osobisty w stolarni lub inna forma transprotu
4) W przypadku wysyłki dużych mebli sklep zawsze proponuje dostawę prywatnym przewoźnikiem ,ewentualnie jeżeli rozmiar mebla na to pozwala na palecie. Jeżeli klient wybiera opcję kurier robi to na własne ryzyko i musi być świadomy ,że procedura uszkodzonego mebla u kuriera trwa do 2 mc.
5) Kurier DPD nie ma obowiązku dzownić przed doręczniem, dlatego proszę o podawanie adresu pod którym Państwo przebywacie więszkość dnia.
6) Do każdego zamówienia Sklep wystawia paragon. W przypadku chęci otrzymania faktury należy skontaktować się z obsługą sklepu lub podać dane w adnotacjach przy zamówieniu.
7) Zamówienie można anulować ( z wyjątkiem towarów wykonywanych na zamówienie) do momentu wysłania zamówionego towaru , anulowanie zamówienie składamy poprzez adres emailowy info@vintagehome.com.pl lub telefonicznie 601 063 570
8) Zamówienie może zostać anulowane przez sklep www.vintagehome.com.pl , jeżeli w ciągu 7 dni od jego wpłynięcia nie została uregulowana wpłata na konto sklepu.
9) W przypadku mebli na zamówienie, kupujacy ma obowiązek zapłaty i odbioru mebli do 7 dni po otrzymaniu informacji ,że towar jest gotowy do wysyłki. Każdy klient dostaje drogą mailową zdjęcia swoich mebli i ma obowiązek wpłaty do 7 dni kwoty z umowy na podane w umowie konto . Termin zapłaty nie może przekroczyć daty dostawy .Odbiór osobisty do 7 dni od otrzymania informacji że meble są gotowe .W przypadku uchylania się od zobowiązań sklep Vintage Home uznaje umowę za zerwaną i postępuje jak w przypadku rezygnacji z zamówienia.
§6. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY I WYMIANY TOWARU
- Zgodnie z Ustawa z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" (Dz. U. Nr 22, poz. 271 z 2000 r. z póz. zm.) Kupujący (art.7), w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki, może odstąpić od umowy kupna bez podania powodów. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym.
- Warunkiem akceptacji zwrotu jest odesłanietowaru w stanie niezmienionym i kompletnym wraz z dowodem zakupu i formularzem zwtoru dostępnym do pobrania ze strony Sklepu.
- ) Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towarów będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Klient ma obowiązek zwrócić rzecz Vintage Home lub przekazać ją osobie upoważnionej przez przedsiębiorcę do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, na adres :
- drobne przedmioty : ul.Bartosza 50 a,
63-400 Ostrów Wlkp. - meble i inne duże przedmioty na adres stolarni:
Ul.Jankowska 19a
Wysocko Małe
63-421 Przygodzice - Po otrzymaniu przesyłki sklep Vintage Home zwróci Klientowi równowartość zamówienia w terminie nie późniejszym niż 14 dni. Zwrot pieniędzy następuje w ten sam sposób w jaki nastąpiła płatność.
- Koszt odesłania towaru przez Konsumenta, ponosi Klient.
- W przypadku bezpodstawnej odmowy przyjęcia zamówienionej i nieuszkodzonej przesyłki przez Klienta, zamówiony towar zostaje przekazany do Sklepu, a Klient zostanie obciążaony kosztami przesyłek.
- W przypadku spisania umowy na wyprodukowanie mebla na zamówienie sklep nie ponosi odpowiedzialności za ostateczny wygląd wizualny przedmiotu oraz zgodność wymiarów i kolorów .
Wymiar zawsze podaje klient, kolor wybiera z próbnika NCS i RAL - te ustalenia są zapisane w umowie i sklep www.vintagehome.com.pl uznaje je za ostateczne w momencie akceptacji umowy przez klienta ( wpłata zadatku)
Sklep produkuje mebel zgodnie z umową, jeżeli jednak są w niej błędy wynikające z winy klienta ( zły kolor, wymiary ) to towar zostaje wyprodukowany jak wyżej i za te błędy ponosi odpowiedzialność klient. - ) Wszystkie zdjęcia znajdujące się na stronie www.vintagehome.com.pl są własnością sklepu i przedstawiają oferowane produkty . Z uwagi na specyfikę materiału na jakim pracujemy ( drewno ) zdjęcia mają charakter poglądowy - mebel który przyjedzie do klienta nie bedzie miał takiego samego usłojenia ,ponieważ natura tego nie przewidziała .
§7. REKLAMACJE
- Sklep odpowiada wobec Klienta za niezgodność z umową sprzedaży produktu zakupionego przez Klienta, w zakresie określonym ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dziennik Ustaw Nr 141, poz. 1176, z późn. zm.). Klient ma prawo zgłosić niezgodność towaru z umową w ciągu 2 lat od daty wydania towaru, o ile w terminie 2 miesięcy od dnia w którym stwierdził niezgodność towaru z umową poinformuje pisemnie Sklep o stwierdzonej niezgodności.
- Reklamacje należy składać pisemnie na adres:
Vintage Home
ul.Bartosza 50 a
63-400 Ostów Wlkp. - Do reklamowanego produktu należy dołączyć opis reklamacji oraz podać nr umowy i kopię paragonu /fakturę zakupu . Sklep w ciągu 14 dni roboczych ustosunkuje się do reklamacji Klienta i powiadomi go o sposobie dalszego postępowania.
- Klient zostanie poinformowany o sposobie rozpatrzenia w ciągu 14 dni od dnia zgłoszenia reklamacji. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta – Sklep Internetowy naprawi lub wymieni Klientowi reklamowany towar na pełnowartościowy lub jeżeli wymiana nie będzie możliwa zwróci należność za reklamowany towar w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty rozpatrzenia reklamacji.W przypadku nieuzasadnionej reklamacji koszty przesłania reklamowanego towaru ponosi Klient.
- Sklep Vintage Home nie uznaje reklamacji na procesy naturalne dla drewna tj. puszczanie soków lub pękanie drewna wzdłuż usłojenia.
§8. POLITYKA PRYWATNOŚCI
- Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na przechowywanie i przetwarzanie przez sklep Państwa danych osobowych zawartych w zamówieniu zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dn. 29 sierpnia 1997r o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 133, poz. 883). Zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997r. Klient sklepu www.vintagehome.com.pl ma prawo wglądu do swoich danych, ich poprawiania oraz żądania zaprzestania ich przetwarzania. Dane teleadresowe udostępniane są firmie kurierskiej jedynie w celu dostarczenia zamówionego towaru.
§9. POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Informacje o produktach zamieszczone na stronach Sklepu Vintage Home nie stanowią oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego.
- Sklep dokłada wszelkich starań by świadczone usługi w ramach Sklepu Internetowego www.vintagehome.com.pl były na najwyższym poziomie, jednakże sklep nie wyklucza możliwości czasowego zawieszenia dostępności Sklepu Internetowego w przypadku konieczności przeprowadzenia konserwacji, przeglądu, wymiany sprzętu lub towaru lub też w związku z koniecznością modernizacji lub rozbudowy Sklepu Internetowego.
- W najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie sklep nie ponosi odpowiedzialności za blokowanie przez administratorów serwerów pocztowych przesyłania wiadomości na adres e-mail wskazany przez Klienta oraz za usuwanie i blokowanie e-maili przez oprogramowanie zainstalowane na komputerze używanym przez Klienta.
- Indywidualne ustawienia komputera mogą powodować różnice pomiędzy wizualizacją produktu na komputerze Klienta a rzeczywistym wyglądem produktu (kolor, proporcje itp.).
- W sprawach nieuregulowanych w regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, a zwłaszcza Kodeksu cywilnego oraz przepisy Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. Nr 141 z 2002 r. poz. 1176 z pózn. zm.) i Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. Nr 22 z 2000 r. poz. 271 z pózn. zm.).
Regulamin obowiązujący do 24.12.2017 r.
I. OGÓLNE WARUNKI ZAKUPÓW
- Strona „VintageHome.com.pl" zwana dalej „sklepem internetowym VintageHome.com.pl” - jest sklepem internetowym, którego właścicielem jest fima Madajka Art z siedzibą w Ostrowie Wielkopolskim ,ul Bartosza 50 a, 63-420 Ostrów Wlkp., NIP 622-229-23-51
- Sklep internetowy prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci WWW. Dostawy towarów zamawianych za pośrednictwem „sklepu internetowego VintageHome.com.pl” są realizowane tylko na terenie Polski. Stroną dokonującą zakupów w „sklepie internetowym Vintage Home" może być tylko pełnoletnia osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, jeżeli na podstawie odrębnych przepisów posiada zdolność do czynności prawnych.
- Podane na stronach sklepu Vintage Home ceny obowiązujące w dniu złożenia zamówienia obowiązują od dnia złożenia zamówienia do dnia jego realizacji.Ceny są stałe tylko dla produktów produkowanych masowo, dla mebli na zamówienie cena jest ustalana indywidualnie .
- Wszystkie ceny na towary w sklepie Vintage Home podawane są w złotych polskich i są cenami brutto.
- Każdy towar ma określoną dostępność, gdy termin realizacji zamówienia wykracza poza określony na stronie, sklep Vintage Home zastrzega sobie prawo uzgodnienia z Klientem nowego terminu realizacji, zmiany lub anulowania zamówienia.
-
Zamówienia na towary są składane przez Klientów na stronach internetowych sklepu Vintage Home poprzez wypełnienie odpowiedniego formularza. Obsługa sklepu spisuje umowę na zamawiane meble, w której jasno określone zostają zasady zlożenia zamówienia oraz finalizacji zakupu.
- Procedura realizacji złożonego zamówienia rozpoczyna się w momencie, gdy Klient potwierdzi swoje zamówienie oraz ureguluje zaliczkę za towar ( liczy się termin wpływu pieniędzy na konto sklepu internetowego). Kwota musi się znaleźć na koncie sklepu internetowego Vintage Home nie później niż po 7-miu dniach od daty złożenia zamówienia.W przypadku zamówienia mebla na zamówinie klient zobowiązany jest do wpłacenia zaliczki w wysokości min.200 zł na poczet produkowanych mebli, zaliczka jest bezzwrotna w chwili wycofania się z zamówienia. Meble wysyłane są do klientów po zaksięgowaniu wpłaty na koncie sklepu Vintage Home. Nie wysyłamy towaru na potwierdzenia bankowe
- W przypadku złożenia lub potwierdzenia przez Klienta złożonego zamówienia w dzień wolny od pracy bieg wyżej określonego terminu rozpoczyna się w najbliższym dniu roboczym.
- Meble dostarczane są do Klienta transportem firmowym lub firmą spedycyjną, chyba że Klient życzy sobie inaczej. W takim przypadku osoba z Biura Obsługi Klienta bezpośrednio kontaktuje się w celu umówienia terminu odbioru.
- Koszty oraz terminy dostaw ustalane są indywidualnie
- Sklep Vintage Home wystawia zawsze dowód zakupu który jest w przesyłce i jest podstawą do ewentualnych reklamacji
- Sklep internetowy Vintage Home nie ponosi odpowiedzialności w wypadku nieprawidłowości popełnionych przez składającego w formularzu zamówienia w wyniku których przesyłka nie dotarła do adresata.
- W przypadku mebli w/g własnych projektów Sklep internetowy Vintage Home nie ponosi odpowidzialności za końcowy wygląd mebla
-
W przypadku mebli na zamówienie, kupujacy ma obowiązek zapłaty i odbioru mebli do 7 dni po otrzymaniu informacji ,że towar jest gotowy do wysyłki. Każdy klient dostaje drogą mailową zdjęcia swoich mebli i ma obowiązek wpłaty do 7 dni kwoty z umowy na podane w umowie konto . Termin zapłaty nie może przekroczyć daty dostawy .Odbiór osobisty do 7 dni od otrzymania informacji że meble są gotowe .W przypadku uchylania się od zobowiązań sklep Vintage Home uznaje umowę za zerwaną i postępuje jak w przypadku rezygnacji z zamówienia.
II. ZWROTY ( prawo odstąpienia od umowy)
- Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku o "Ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" (Dz.U. nr 22 poz. 271 z 2000 roku z późn. zm.). Klient ma prawo odstąpienia od umowy w terminie 10 dni od odebrania przesyłki. Klient ponosi koszt zwrotu.
- Zwrot jest możliwy wyłącznie, gdy towar nie był używany, ani nie został w żaden sposób uszkodzony.
- Zwrotom podlegają tylko produkty nowe, w oryginalnym ,nie uszkodzonym opakowaniu- meble produkowane na zamówienie oraz antyki i stare przedmioty nie podlegają zwrotom
- Towar przedstawiany na stronach „sklepu internetowego Vintage Home jako komplet, należy odesłać w całości.
- Zwroty będą realizowane na podstawie zamieszczonego na stronie internetowej, wypełnionego we właściwy sposób formularza zwrotu.
- W pisemnym, podpisanym przez klienta oświadczeniu zwrotu należy podać:- numer umowy- dokładny adres (ulica, numer domu, kod, miejscowość)- nazwę, numery, ilość, towarów, które są zwracane- jeśli istnieje konkretny powód zwrotu prosimy go podać, informacje na temat opakowania, stanu mebli- numer konta bankowego, jeśli Klient będzie chciał by ewentualny zwrot pieniędzy został dokonany przelewem- skan dowodu zakupu
- Właściciel sklepu gwarantuje Klientowi zwrot kwoty równej cenie towaru. Pieniądze za zwrócony towar zostaną wysłane przelewem bankowym na konto wskazane przez Klienta do 14 dni od rozpatrzenia oświadczenia zwrotu towaru